Bastu

Just nu är det som en bastu i lägenheten och jag förångas snart. Det är inte lätt och enkelt men jag härdar ut, för om jag har klarat detta i fem år så klarar jag det ännu en gång. Fast det är klart, det kanske är dags att leta efter något annat som gör att det inte gör lägenheten så förbaskat varm den här årstiden och fram till september någon gång då det blir svalare.

Huga huga...solen skiner och gör min dystra värld något mindre dyster. Får bara bara hoppas att jag kan somna senare ikväll för det kan jag behöva. Men jag är rädd för att jag inte kommer att kunna somna av en mängd olika saker.
Publicerat: 2012-05-02 @ 19:52:03


2 kommentarer
Postat av: Anna

Rädlsan behöver inte vinna. Det finns viktigare saker att bry sig om än en rädd liten skugga som bor längst in i hjärnan/hjärtat och sabbar. Den lille skiten bestämmer nada.

2012-05-02 - 21:04:29 |
Postat av: Anna

Rädlsan behöver inte vinna. Det finns viktigare saker att bry sig om än en rädd liten skugga som bor längst in i hjärnan/hjärtat och sabbar. Den lille skiten bestämmer nada.

2012-05-02 - 21:04:56 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!