Söndags sol

Söndag och solen skiner ich himlen är klarblå. Kan det bli bättre än så här?
Har en del saker som ska uträttas idag och listan ser ut så här:

* Städa
* Gå och handla
* Laga mat för idag och för lunchen imorgon
* Tvätta
* Vattna blommorna
* Ta en långpromenad

Dessa saker kan jag redan pricka av på min lilla lista:

* Gå och handla
* Vattna blommorna

Så man har lite saker kvar att göra innan dagen får ta slut. Plus att jag ska försöka sätta mig ner och kolla över lite olika praktikplatser som jag kan tänka mig att vara på. Visserligen har jag en lista på olika företag, men nu ska jag även kolla över hur många anställda de har, vad de har för visioner, vad deras mål är osv. Ska även försök sätta mig med mitt projektarbete men ärligt talat så känner jag inte för det. När jag tänker på mitt projektarbete så känner jag bara ångest, panik på saker och ting.
Publicerat: 2012-03-25 @ 14:10:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!