Sköldpadda

                           Minns inte när denna bild togs.

Det går långsamt framåt och bröstet känns ihoptryckt. Stannade hemma idag från kursen och kansje var det tur det. Har inte sovit så mycket inatt, hostan har nämligen styrt och ställt ordentligt och gjort mig förbannad.
Inte så konstigt att jag känner mig som en sköldpadda med andra ord.
Nej ska bädda ner mig i soffan och bara vara ett par timmar innan jag ska göra lite nytta, eller rättare sagt försöka att göra lite nytta. Får väl se hur det går och vad och hur jag orkar. Det kommer inte gå fort det är en sak som är säkert. Telefonen har gått varm nu på förmiddagen och Kerstin var över med lite dillkött. Mumma! Blev överumplad över att min kursledare ringde och kollade läget, visserligen ringde jag tidigare och hon kunde inte svara, men jag lämnade ett meddelande om att jag var hemma. Men men vad kan man göra? Blev som sagt överumplad och glad på samma gång.
Publicerat: 2012-03-12 @ 11:13:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!