Sengångare

Gick tidigare ikväll iväg för att handla hem lite mat. Men jag kan säga att under den korta biten kändes det som om jag gick flera mil. Men nu har jag iaf varit och handlat och ätit, har även tagit mig en dusch för att få bort den värsta feberklibben. Nu sitter jag här deckad i soffan och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte. Tankarna har gått till mina kursare då jag velat vara med idag och inte vara hemma och vara sjuk. Men å andra sidan kanske det var bra att jag var hemma. I onsdags gick Nathalie hem tidigare för att hon inte mådde bra, hon hade både feber och hosta. Misstänker att jag fick skiten från henne. Får skälla på henne på måndag om jag är piggare då. Men det är jag nog då jag är en aning piggare nu så...

Är en sengångare och kommer att förbli det hela helgen. Goa mamma erbjöd sig att komma om det skulle vara så att jag inte orkade med något och om jag var helt borta. Kerstin erbjöd sig att gå och handla åt mig också...inte ofta det händer. Typ bara när man är sjuk.
Publicerat: 2012-03-09 @ 19:29:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!