Rastlöshet

Måndagen är över för den här gången, men ännu är det inte helt slut. Har några timmar kvar innan det blir tisdag och ärligt talat så är jag lite smått rastlös. Det är väl mitt tattarblod (Förlåt ordvalet) som tar överhand och jag vandrar runt i lägenheten. Så nu är det säkerligen djupa spår i golvet, tur att grannen under mig inte är den klagande sorten. "peppar peppar tar i träd."
Ska göra ett nytt försök till att baka igen tror jag. Ska baka lite bullar samt att jag har fått några recept på baguetter, och soltarkade tomater, basilika bröd. Tack Desse för recepten. Men jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra ännu. Men något blir det väl då jag är extremt rastlös och det kliar i kroppen på grund av det.

Har inte saker som jag ska göra inför morgondagen med, men det tar inte alls lång tid, hoppas jag åtminstonne. Fast det är klart, man vet aldrig när man har med vissa saker att göra, även vissa människor. Drömde även de sedvanliga drömmarna och fick både Gunnar och Jenny att skratta, men själv är jag inte lika säker längre. Något vill dessa drömmar säga mig men frågan är vad. Börjar bli trött då jag inte sover så speciellt bra och det är extremt oroligt. Vet inte hur många blåmärken jag har på kroppen för att jag flackar runt i sängen.
Snön föll imorse och det låg som ett vitt puder på marken, men lyckligtvis så försvann det under dagen och solen kom fram. Härligt med solen men vad kan man göra nu när den har gått och lagt sig för natten eller vad man nu säger. Det sägs att det ska bli mer snö och jag säger bara "SNÄLLA" inte mer snö nu då jag inte vill ha mer snö och jag vet att det finns dem som vill det, själv vill jag ha vårvärme och vårblommor så att man kan börja njuta av våren.

                          
Publicerat: 2012-03-05 @ 17:52:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!