Ordspråk

Hemma igen efter ännu en lång dag. Fast under de sista två timmarna satt jag och pratade med Eva och Shanaz om allt och ingenting alls. Men jag fick en hel del uträttat då Eva satte en massa press på mig och klämde åt där det behövdes. En sak är säker och det är att det aldrig billigt när det gäller kassasystem.

Sitter som sagt hemma i soffan och funderar på vad jag ska göra nu i eftermiddag/kvällen. Har ju en del att ta tag i men vet inte var eller hur jag ska börja. Vill gärna gå ut och ta en promenad, men vill inte ge mig ut i regnet. Missförstå mig rätt nu, jag gillar regnet och brukar tycka om att ta en promenad när det regnar (framförallt när det står som spö i backen) men idag är jag inte på humör för det. Så det blir att tillbringa tiden hemma och göra lite nytta. Men vilken ände ska jag börja i tro?

Veckans ordspråk: "Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora."
Publicerat: 2012-03-28 @ 17:20:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!