Kväller

Varit hemma hos far och ätit middag, var inte tänkt att jag skulle dit och äta från början utan det bara blev så då jag gick hem till far för att låna kopiatorn. Träffade syster med familj, fick två bamse kramar från barnen och det värmer mitt gamla hjärta.
Har ont i fötterna efter ett stort utbrott av mitt exem (ppp) och det är inte alls roligt då det kan bli stört omöjlig att gå imellan åt. Samt att det dyker upp en stor variation av blåsor och stor variation på dess storlekar. Nu har jag turen att det bara är ett litet sår efter en miniblåsa som gick sönder långt innan den fick för sig att ploppa upp på foten.
Nu när helgen är här hoppas jag att jag skonas från drömmarna som har härjat och förstört min sömn, det är något jag fortfarande behöver och vill inte bli störd av något. Tyvärr är det inte alltid det fungerar men vad kan jag göra åt det?

Minns inte när denna bild togs.

Publicerat: 2012-03-02 @ 21:44:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!