John Blund

John Blund närmar sig och det är nog dags att bege sig till sängen.
Att tvätta gick fortare än vad jag förväntade mig. Men vissa tror tydligen att de kan snylta på min tid medan jag fortfarande håller på att tvättar för fullt. Det finns stollar till allt måste jag säga.

                                            

Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis kommer min skjuts som hon ska imorgon. Förhoppningsvis så ringer hon inte vid sju och säger att hon inte kommer. Men det skulle vara så typiskt och jag får stressa iväg som en skollad råtta med fläckig päls.

Publicerat: 2012-03-25 @ 22:15:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!