Förbannad & Frustrerad

Jag är så frustrerande och förbannad på allt och alla just nu även om jag har lugnat ner mig de sista timmarna. Men jag kommer inte att glömma det som har hänt och det lilla förtroende jag hade för Jenny och Gunnar är mindre än vad det var innan. Kan nästan säga att det är nästintill borta. De säger att de lyssnar på vad vi som går kursen säger, men det verkar inte vara så. Om de hade lyssnat så skulle de veta vid det här laget att jag mår dåligt av att pressas till saker som jag inte vill göra och saker som jag tvingas göra trots att de eller någon annan har sagt något annat. Börjar fundera allvarligt på om arbetsförmedlingen vet vad dessa tjommar sysslar med?! För jag tror inte att de vet själva vad det de sysslar med.
Var så arg på dem att jag började tjuta och då var de tvungna att ta in mig i ett rum för att "prata", men om de lyssnat på mig från början så hade det här inte behövt hända. Sedan blir jag så frustrerad över att vissa får göra grupparbeten själv medan andra måste göra det mot sin egen vilja och att det sedan ska vara så för det står så i deras planering och i deras kursplan. Skulle vilja se hur min kursplan och planering ser ut för jag har då inte planerat hur min kursplans ska se ut på ett visst sätt. Det änd jag har gjort är att jag godkänt att jag går en kurs på ett halvår och inget mer. ARG!! Nu har jag fått klaga och skriva av mig även om det inte riktigt har släppt ännu. Sedan är jag en " för snäll" person som inte säger ifrån från första stund, så nu tar det ju evigheter innan de fattar vad jag vill egentligen och vad jag vill få fram. SÅ nu ska vi forstätta prata om skiten imorgon ingen. Nu ska jag sova och bara slappna av. Ja det är ju lätt, gör mig förbannad först och sedan säg åt mig att slappna av och ha det trevligt. Jo tjena hur ska det gå till? Kan någon förklara det för mig för jag vet då det inte.
(ursäkta mitt språk nu) JÄVLA meningslösa skit från helvetet!!!
Publicerat: 2012-03-14 @ 18:45:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!