Flygande böcker

Jaha då har hon varit i farten igen och gissa att det kan vara en aning skrämmande samtidigt som det är ett tecken på att hon finns där och försöker att hjälpa mig.
Fast det är klart, att göra så att böckerna flyger genom halva rummet så fort jag har sagt något högt och rakt ut kanske är att ta i lite från hennes sida. Funderar på om gammelmormor vill mig något mer då det inte bara var en bok som flög utan ett flertal. Ja jag pratar om gammelmormor då jag vet att hon är hos mig som en skyddsängel, men ibland kan det bli lite för mycket. Och ibland undrar jag om det inte är någon mer för det kan bli lite väl våldsamt ibland.

Nej ska leta reda på kudden och bråttas med den under nattens gång. Förhoppningsvis så slipper jag att drömma en massa konstiga drömmar. Inatt drömde jag att J försökte gifta bort mig med någon rik och framgångsrik person. Vem det var har jag ingen aning om då jag inte fick se hans ansikte. Lyckligtvis kom jag billigt undan då jag inte behövde betala något alls, utan J betalade allt och fixade med allt. Men att bli bortgift är inget jag vill, att gifta sig över huvudtaget är inget jag har övervägt heller för den delen.
Publicerat: 2012-03-22 @ 21:39:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!