Drömmar och samtal

En ganska kort och korsiv dag med mycket prat och skratt med och om olika saker. Ibland kan det vara underhållande att hålla på med plasthandskar, pinnar från klubbor och informationsblad. En helt vanlig onsdag när man är allmänt trött och uttråkad.
De uppgifter vi fick under gårdagen gick på ett kick och den extra uppgiften vi fick efteråt gick ännu fortare även om det var mer krångligt då vi behövde datorn och alla datorer var upptagna. Konstigt med tanke på att vi är över 50 pers i lokalerna och bara 12 datorer.

    

Blev heller inget samtal idag, de var evigheters försenade och sitter fortfarande och har samtal med alla i klassen. Så jag pratade Jenny och ska ha mitt samtal på måndag istället och då slipper jag tänka på det under veckan som är kvar.
Hade återigen en dröm som var värre än den föregående och vaknade ett flertal gånger där jag skriker rakt ut och skakar hysteriskt i kroppen. Inget roligt att bli uppstyckad och bli hånskrattad av folk där blod och allt annat äckligt låg utsmetat i rummet.
Publicerat: 2012-03-07 @ 15:39:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!