Chili

Maten står och puttar på spisen och det luktar chili i hela lägenheten. Stekt kyckling och ungstekt potatis med brunsås al´a Milliz. Kan det bli bättre än så här? Kanske kanske inte, men just nu är det trevligt.
Trött i huvudet och det är som bomull idag också och det positiva är att jag inte känner av tandvärken idag. Men jag ska inte ropa hej än för dagen är inte slut.
Idag blev vi tvungna att byta klassrum för att den nya service klassen var tvungen att ha vårt klassrum för de är ju så stora i den klassen. Ursäkta, men de råkar bara vara två mer än vår klass så jag förstår inte vitsen med det och kunde de inte vänta i fyra veckor till innan de kunde byta? Min klass går ju ut i praktik om fyra veckor så enligt mig kunde de vänta. Men jag är inte förvånad längre.
Publicerat: 2012-03-22 @ 18:15:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!