Bådar inte gott

                              

Har en känsla i maggropen som inte känns bra alls. Detta bådar inte gott alls och huga vill inte vara med om det. Det är som om det flyger fram fort och illavarslande i luften utan att man kan göra något åt det. Med andra ord kommer det att hända något imorgon. Får hålla mig på min kant och inte göra en fluga förnär. Men jag kan tänka mig en annan person kan ställa till rabalder imorgon och tyvärr dra in mig i det hela också. Inget jag behöver just nu och inget jag vill vara med om heller för den delen. Detta gör mig rastlös och orolig för vad som komma skall, vill inte vara där när det händer eller vill inte att det ska komma en morgondag om det nu ska hända. Jag får helt enkelt hoppas på att det inte kommer att hända något. Men det bådar inte alls bra måste jag framföra.
Publicerat: 2012-03-18 @ 20:36:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!