Tankespridda ord

Måndagen har passerat och mycket har hänt samtidigt som det inte har hänt något för fem öre. Dagen har varit fylld med allt och ingenting, med andra ord händelselös och ganska tråkigt med stora bokstäver. Hela förmiddagen gick åt att prata engelska och försöka förstå en av damerna när hon pratar engelska. Missförstå mig rätt nu, man förstår vad hon säger. Men hennes utal och val av att sätta orden i en mening är hurvida mycket roligare än vad man kan tänka sig. Hur som haver är det riktigt intressant och roligt i sig. Resterande av dagen har jag ägnat tiden till att lyssna på damernas skvaller, sticka och filosofera om vad som är struktur och vad som är oreda. Intressanta val jag vet och intresseklubben antecknar.
På torsdag beger jag mit ut på landet med mor och styvfar och det ska bli skönt och inspirerande. Jag känner hur jag fylls med inspiration och allt vad det nu heter. Spännande jag vet, men vad kan göras? Inget eller så otroligt mycket mer än vad du tror.

                             
Publicerat: 2012-06-18 @ 19:38:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!