Pigg som en nötkärna

                                              

Efter ha varit halvdöd i stort sätt hela dagen har jag piggnat till och klättrar på väggarna. Även om jag fortfarande har känningar kvar av huvudvärken så känner jag mig mer eller mindre rastlös så det bubblar i öronen på mig. Det är ändå försent att ta fram dammsugaren och ta ett varv i lägenheten. Det får vänta till imorgon helt enkelt. Dessutom så bör jag göra mig i ordning för sängen då det är en dag imorgon med. Inte för att jag ska göra så mycket förutom att lämna in lite papper. Får se om jag orkar och hinner ta mig en tur till Lernia för att överlämna en sak åt J och G. Men det återstår att se hur det blir.
Nae nu ska jag ta mig en tur till köket och fixa lite tevatten för jag lär inte komma i säng den närmsta timmen iaf. Ha ha! Känner fortfarande suget efter jordgubbar, får se om jag kommer att köpa några imorgon eller ej.
Publicerat: 2012-06-06 @ 22:38:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!