Måndagsmysteriet

En underlig dag som aldrig tar slut och jag förundras över hur saker och ting kan hända utan att man är medveten om det. Det händer titt som tätt, men idag har det kommit och gått som om det vore en del av dagen. Har egentligen inte gjort något under dagen. Inte mer än vanligt, virkat lite, stickat och broderat samt lyssnat på skvaller. En händelserik dag och jag har försökt att förstå och lista ut hur en dag kan gå så fort när man egentligen inte gör så mycket. Under lunchen tog jag en snabb prommis på stan med MA och det var intressant måste jag säga. Vi diskuterade det övernaturliga och MA sa att jag var en person av den "känsliga" typen vilket stämmer bra. Blev lite överaskad över att hon kunde se det efter bara några veckor. Misstänker att hon är själv av den typen vilket jag sa också. Under eftermiddagen diskuterade jag olika hyräsvärdar med R och kom fram till att alla är på något sätt lurar sina hyresgäster på ett eller annat sätt.
Publicerat: 2012-06-25 @ 19:10:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!