Konstig känsla

Allt känns konstigt. Jag kan inte förklara det hela, och jag vet inte om jag tycker om känslan eller inte. Eller vad jag över lag om det. Hmmm...ja ja får väl ta det som det kommer. Kanske vill det med sig ett bra öde.
Imorgon bär det av till den nya sysselsättningen och på eftermiddagen ska jag till arbetsförmedlingen för en intervju. Ska bli intressant att se hur det blir med det båda.
Ska säga god natt nu så att jag förhoppningsvis har ork till imorgon. Vem vet vilka spratt ödet kommer att dela ut imorgon eller vilket humör jag är på.
Publicerat: 2012-06-10 @ 22:34:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!