Flicksnärtan

Glada miner och ett muntert humör. Jag har märkt att de sista dagarna har jag inte krävt så mycket även om vissa saker har varit mer eller mindre domständiga och besvärliga. Varför måste jag vara så omständig och besvärlig för? Vissa saker behöver inte vara svårare än vad det är. Men jag får för tillfället nöja mig med att det är två dagar kvar sedan blir det lite ledighet. Vi har varit ett litet muntert gäng på fem som har suttit och skvallrat, stickat, virkat och sytt. Får heller inte förglömma att vi har svurit över sladdar och symaskiner som inte vill fungera som en an vill. Kan tänka mig att vi ser relativt roliga ut där vi sitter i en stor sal och är bara fem personer. Men jag får säga att det är betydligt skönare nu när det inte är så mycket folk och sorl som det kan vara om alla var där. Ska väl inte klaga, det är ett glatt och härligt gäng av damer och så lilla jag "flicksnärtan" som jag tydligen kallas för.

                            
 
Går runt i huset och fnular och tvättar, lyssnar på radio och är relativt mätt och belåten. Har faktiskt gett mig på att göra flygande jakob och det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Har inte riktigt vågat ge mig på det tidigare då jag var rädd för att misslyckas. Men jag lyckades och jag blev så glad. Skall snart ta mig en prommis och förundras över att saker kan ske utan att man förväntas sig att det gör det.
Publicerat: 2012-06-27 @ 17:38:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!