Etter värre

En dag fylld med en massa skvaller och annat tjöt. Det har varit ganska segt då dagen har varit varm och lokalerna kvava och instängda. Vi var dock några stycken som tog vår friskvårdstimme och gick till Trädgårdsföreningen och köpte oss varsin glass. Annars har det inte hänt så mycket under dagen. Suttit och stickat så att jag har fått ont i händerna.
Var även på stan en sväng på eftermiddagen med Elza, passade även på att fika. ;-) Alltid kul att sitta och prata strunt och se på alla människor som går förbi. Är nog inte ensam om att tycka att det är roligt. Har även hunnit med att tvätta några maskiner för att sedan hänga upp dem ute. Får passa på när det är fint väder ute. Mitt klumpiga jag har även hunnit vara i farten under kvällen. Halkade nämligen i trappen och åkte kana ner en bit. Har inte vågat kolla, men jag misstänker att jag har fått ett stort blåmärke på baken.
Publicerat: 2012-06-28 @ 20:42:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!