Dagen till äran är slut för denna gång

Då är den här dagen till ända och mitt huvud är som mossig mossa som börjar förmurkna efter de somrar som varit. Hade det svårt att komma upp imorse och fick jäkta till bussen för att inte missa den. Men första dagen på medborgareskolan gick bra även om jag inte gjorde så mycket. Den första timmen så var jag med på engelska konservation och resten av dagen satt jag och stickade. Påbörjade en halsduk så vi får väl se om den blir klar eller inte och vad som kommer att ske i resten av veckan. Sedan vid tre var jag vid arbetsförmedlingen på en intervju för Media Mark. Får reda på någon gång under kvällen om jag går vidare till nästa intervju imorgon. Men jag misstänker att jag inte kommer gå vidare då det var över 100 pers som var på intervju idag. Men än är det inte avgjort och det återstår att se vad som sker.
Stod sedan och pratade med Eva och några till innan jag begav mig hemmåt igen för att koppla av och förbereda mig att lägga mig tidigt för att orka gå upp imorgonbitti. Det är ett måste nu när jag ska upp tidigt varje morgon igen. Har märkt att jag har vänt på dygnet nu när jag har gått hemma och det är ju inte direkt bra det vet jag. Dessutom så har jag inte kunnat sova även om jag har lagt mig sent om kvällarna/nätterna.
Publicerat: 2012-06-11 @ 20:44:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!