Blåsigt värre

Dagen har varit blåsigt värre och fylld med skratt. Kan inte begära så mycket mer antar jag. Livet ska inte vara enkelt det vet jag, men i mellan åt önskar jag att det kunde gå lite mer som jag själv vill. Även om det har blåst stort sätt hela dagen har solen varit framme och förgyllt. Som vanligt har jag blivit driven till skratt och fått andra att skratta. Det är min lott här i livet antar jag. Men roligt? Inte alltid, bara ibland och då och då. Bara en och en halv vecka kvar sedan blir det lite ledighet och ta det lugnt dagar. Fast det är ju klart...vi har fått en uppgift som vi ska göra under den tid vi är lediga. Japp, vi ska brodera en 10 x 10 cm stort tygstycke i valfritt fritt broderi. Suckar...undrar om mitt tålamod klarar av det. Broderi är inget för mig även om det blir vackert när det är färdigt. För dem som kan brodera skall tilläggas
Publicerat: 2012-06-19 @ 18:41:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!