Vilket träd skulle du vilja vara tro?

 
Tänk om man kunde vara ett träd och kunna stå uti det fria och inte ha så många beskymmer? Det skulle vara härligt, men samtidigt kanske lite tråkigt. Men det är en härlig tanke man kan leka med om natten. Om jag vore ett träd skulle jag nog vilja vara en alm tror jag. Vilket träd skulle du vilja vara tro? Tänk på den frågan. Dagarna går neråt och snart är jag hos lillasyster. Ser fram emot det och jag känner att jag behöver komma hemifrån ett tag.
 
                                         Ingen alm vad jag vet men likväl ett vackert träd
 
Natten är ännu ung, men jag bör ligga i min säng och bråttas med min kudde. Men tyvärr vill inte min kropp detta så jag fördriver tiden tills John Blund kommer och låter mig sova. Härliga tider eller hur?
Publicerat: 2012-07-11 @ 01:55:37


4 kommentarer
Postat av: Tessa

Låter inte bra att du inte kan sova. Kan själv inte sova på grund av ett ben som värker. Själv skulle jag nog vilja vara en ek om jag skulle vara ett träd. Kramar

2012-07-11 - 04:08:16 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se
Postat av: Malin

Stackare, men det blir nog bättre ska du se. Jag vet att jag är en tall både från mitt föra liv och i mitt nästa.

2012-07-11 - 04:09:12 |
Postat av: Marija

Skulle nog vara en alm jag också. Måste säga att det är en underbar bild, kan tyvärr inte säga vad det är för träd. Är lite dålig på sådant.

2012-07-11 - 04:10:22 |
Postat av: Anna-Gretta

Tsck för ännu ett underbart inlägg. Alltid lika spännande att följa. Tyvärr har jag svårt att tänka mig som ett träd. Jag är själv en gråsten.

2012-07-11 - 04:19:52 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!