Tystnadens vackra sång vandrar över bergen

Sitter i min ensamhet och njuter av tystnaden och lugnet runt omkring. Så här tyst och lugnt har det inte varit på evigheter och jag är förvånad över att det inte är några barn utanför och leker samt att grannens hund inte skäller. Kanske har jag någon form av tur med mig och det är lika bra att njuta av det så länge det varar. Man vet ju inte hur länge det kommer att vara. Har inte tänkt göra så mycket idag utan bara ta det lugnt och njuta av vardagens enkla sång. Nästa vecka börjar jag "jobba" igen och kanske är det lika bra att jag vilar upp mig ordentligt. Ha ha, har ju så mycket att göra på Medborgarskolan. Det kommer nästa bli för mycket nu efter sommaren eller inte alls.
Publicerat: 2012-07-23 @ 12:43:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!