Tvätt och bök i värmen

Kvällen är kommen och jag springer mellan lägenheten och tvättstugan. Huga huga vad varmt det är men jag ska kanske inte klaga. Men det irriterar mig att folk kan komma och fråga mig när jag är färdig i tvättstugan när jag bara har hållt på i någon timme. Vem tror de att jag är? Är ju inte direkt någon wonder woman direkt och så roligt är det inte att tvätta. Står det skrivet i pappbenet på mig att de ska fråga mig om jag är färdig eller inte? Kan de inte boka en tvättid som alla andra som tvättar? Jag kan inte hjälpa att det är svårt att boka en tid i tvättstugan. Man får helt enkelt välja de tider som finns och om det inte passar får de väl helt enkelt välja en annan tvättstuga eller köpa en till lägenheten. Punkt!
Publicerat: 2012-07-27 @ 19:14:35


3 kommentarer
Postat av: Tessa

Det är inte bara hos dig det förekommer att folk kommer och frågar så där. Men visst det är irriterande när det väl händer. Men jag är glad över att jag inte behöver oroa mig för det.

2012-07-27 - 23:36:27 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se
Postat av: Malin

Stackare där då.... Vad tar det åt folk nu för tiden?

2012-07-27 - 23:37:19 |
Postat av: Marija

Du har haft en händelserik kväll med andra ord?

2012-07-27 - 23:38:20 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!