Strapatser i den stora staden

 
Då har dagen nästan paserat sitt esse och det har som vanligt varit mycket trevligt. Var inne i Härnösand och vandrade runt med kära syster medan svågern fick den stora uppgiften att handla.
Förövrigt har det inte hänt så mycket under dagen och jag måste medge att det är skönt att det inte är inplanerat in till varje minut.
Lyckades på något sätt ta över matlagningen för syster. Jag skulle bara hjälpa till, undrar hur det gick till. Bra blev det dock och nu är man mätt i magen. Vad som händer härnäst återstår att se och jag misstänker att ödet bara vet vad som komma skall. Tiden har gått så fort sedan jag kom upp igår. Får bara hoppas på att det inte går för fort under tiden jag är här. Ska kanske återgå till att vara social och se vad vi kan hitta på. Än kommer inte bilderna komma upp.
Publicerat: 2012-07-14 @ 19:59:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!