Solen skiner och molnen flyger

 
Solen skiner, molnen flyger och fåglarna kvittrar. Vem vet vad som gömmer sig bakom ett och varje löv som sitter på träden. Har egentligen inte gjort så mycket under dagen. Varit en sväng hemma hos far och lånat skrivaren, blir så när man själv inte har någon. Ska försöka börja röja lite här hemma så det ser relativt ordning innan jag åker upp till syster. Det gäller dock att ta sig i kragen och få något gjort och jag känner mig själv. Är lite så när smålat och skjuter gärna upp saker och ting till sista minuten. Det är smått irriterande, men det är en del av mig och går inte göra så mycket åt.
Publicerat: 2012-07-11 @ 16:53:54


1 kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter härligt :D <3

2012-07-12 - 19:14:14 | URL: http://Johis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!