Hemma igen efter att ha varit på resande fot

Då är man hemma i storstaden igen efter en tid hos syster. Får lov att säga att det är skönt att få komma hemm igen även om jag har haft det hur trevligt som helst. Tågresan hem gick hur bra som helst och inga förseningar över huvudtaget. Trodde nästan att det skulle bli förseningar men ack vad fel jag hade till min stora glädje. Tyvärr hamnade syster och jag inte på samma tåg från Stockholm, men vi kom ju hem till storstaden igen så man ska kanske inte klaga.
På lördag blir det att jag följer med och hälsar på min farbror i Valdermarsvik vilket ska bli roligt. Det var ju några år sedan jag träffade honom. Så det blir att gå upp tidigt då far vill åka skapligt då det är en bit att åka.
Publicerat: 2012-07-19 @ 21:23:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!