Fredagsmys

Det sägs att det är fredagsmys idag och att man ska rusta upp inför helgen. Själv vet jag inte riktigt om jag har gjort det. Skämt å sido. Jag har förberett mig för skräckfilmskväll med bra skräckisar och popcorn samt cola. Så min kväll är räddad antar jag. Vet inte varför, men skräck har alltid fått mig att bli fundersam, skräckslagen och road. Svårt att förklara jag vet, men det är så jag känner.
Har varit hemma hos far och friserat honom och katten. Så jag var fylld med katthår när jag gick hem. För övrigt har det inte hänt så mycket i mitt tråkiga liv.
Publicerat: 2012-07-06 @ 19:47:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!