Filosofiska funderingar

  
 
Sitter och funderar rent allmänt över lag. Inte för att det går så bra med dessa filosofiska funderingar, men det kräver jag dock inte att det ska göra. Snart ska jag iväg hem till syster med familj för att fira svågern. Han fyller 40 har jag hört och vill bli firad. Ska bli kul och intressant får jag säga. Men har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Undrar varför jag ska vara så velig och stressad över det när jag inte brukar vara det. Konstigt och typiskt mig på en och samma gång. Hur som havar blir det nog bra vad jag än väljer eller gör. Har inte så mycket huvudbry över det hela. Det blir vad det blir och det viktigaste är att jag har humöret på topp och är lika gästvänlig som jag alltid brukar vara. Eller är jag det? Ha ha! Det återstår att se helt enkelt.
Publicerat: 2012-07-07 @ 13:34:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!