En röst i natten

Sänder ut en röst i natten och önskar intensivt på en bra morgondag. Ingen enkel uppgift men så väl uppskattad. Får jag hoppas på åtminstonne. Ett ändamål är ett gott mål eller bara överskattat vad vet jag. Sitter här och filosoferar i min ensamhet när jag inte kan somna. Benen kliar och kokar så fort jag lägger mig i sängen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Får helt enkelt ta ett litet bebis steg i taget. Dock gör det inget för jag...jo visserligen gör det en hel del, men jag är van.
Säger godnatt och låter cyberrymden ge ödet ett par steg försprång. För vem vet vad som komma skall. Låter frågan följa ut i djupet och hoppas på att någon kanske svarar.
Publicerat: 2012-07-06 @ 01:44:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!