Bring it on

Sitter och slötittar på film. Känner mig allmänt slö och irriterad. Men men, vad jag jag göra åt det? Semestern är snart slut och jag tycker att det har gått alldeles för fort. Varför går tiden så mycket fortare nu när man är äldre än vad det gjorde när man var barn? Det finns stundtals stunder då jag önskar att jag var 20 år yngre igen. Tyvärr går det inte göra något åt det. Får ta det som det kommer och göra det bästa av möjligheterna.
 
                                                    Tror att jag var 2 2 1/2 på detta kort, men skulle
                                                    vilja vara så här liten igen. Bekymmersfri och allt.
 
Publicerat: 2012-07-26 @ 22:46:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!