Bättre sent än aldrig

Sitter nu hemma i lugnets vrå och beklagar mig en aning. Har ont i höften samt i högerfot. Har fått skavsår på hälen samt en blåsa lika stor som en femkrona under stortåroten. Inget vidare, men det gäller att bita ihop och härda ut helt enkelt. Har egentligen inte gjort så mycket under dagen. Varit över hos Elza och druckit vin och pratat strunt. Kära syster var med och vi hade allmänt trevligt. Nu ska jag nog ta mig en tripp till drömmarnas land. Det är ju en dag imorgon också har jag hört. Då blir det att fara in till staden och träffa mor och syster för att äta kina mat. Ska bli trevligt.
Publicerat: 2012-07-24 @ 23:18:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!