Vårsol




Trött, mörbultad och en enorm saknad efter vårsol då vintern inte har gjort något gott alls för min del. Nej nu när vintern inte har infunnit sig så tycker jag att vi kan skippa vintern och få vår och lite vårsol istället.
Har varit duktig idag och jag är stolt eller jag nöjd med min insats. Jobbat, busat, besökt arbetsförmedlingen och tagit ett varv runt stan för att fönstershoppa lite.
Nu blir det till att fixa lite käk och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Blir antagligen en tidig kväll för min del. Som det känns nu iaf sedan vet man aldrig vad min kropp lurar på.
Publicerat: 2012-01-03 @ 16:55:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!