Studiedag

Måndag igen kul eller inte. Vaknade som vanligt vid halv sex och gjorde mig i ording för jobbet. Men när jag väl skulle gå dök en påminnelse upp i skallen på mig. Det är studiedag idag så du behöver inte ge dig iväg nu. Muttrade lite fint och gick in igen. Är dock glad över att jag inte kom längre än till porten. Det kunde ju ha varit värre så att jag kommit fram till jobbet.
Så jag har filurat och försökt somna om men det är lite svårt. Så jag säger

"go morgon go morgon hör fåglar sjunga go morgon i kör."


Nej nu ska jag bege mig till sängen igen då mina ögon är lika tunga som blocksten.
Publicerat: 2012-01-09 @ 07:32:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!