Reklamblad

                

Känner mig lite som detta reklamblad som vandrar runt på gatorna. Undrar vad det kan förtälla bakom sin färg glada fasad. Men det lär man nog inte få reda på tyvärr. Å andra sidan så överlever jag trots allt.

Har tagit en sväng till centrum med Elza och så har vi fått prata av os lite ute i kylan dessutom. Men det var inte för kallt utan faktiskt riktigt skönt även om det var 7,5 minus grader ute.
Det ska tydligen vara så här kallt/kyligt hela veckan hörde jag idag av en klasskamrat. På något sätt är det skönt att det ska vara lite kallare då vi inte direkt har haft någon kyla nu under vintern. Kallt ja det har det inte varit men inte så kallt/kyligt.

Idag har jag fått hela klassen att skratta ett x antal gånger under dagen och ibland undrar jag hur jag lyckas med det. Minns inte så mycket nu för tiden. Lite av ett tefflon minne eller som en guldfisk. Föredrar nog guldfiskminnet tror jag. Jag måste ha varit något av en överintelligent komiker eller clown i mitt förra liv. Det känns så just för tillfället då ödet skrattar åt mig på så många olika sätt och nivåer. Ja ja får bjuda på det då jag inte är den som är den.

Sitter och dricker lite te och snart ska jag ta mig en tur till duschen och sedan sängen. Ögonen börjar gå lite smått i kors och det är en härlig känsla även om den är konstig och både överskattad och underskattad. Otroligt vad det kan vara så många saker på en och samma gång.

Nej nu ska jag inte ballre något mer utan koncentrera mig på mitt te.

På återseende.
Publicerat: 2012-01-30 @ 20:46:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!