Passerat



Dagen har paserat och jag har faktiskt (tro det eller ej) hunnit med en hel del sedan jag kom hem från jobbet. Har stor städad badrummet vilket det behövdes tydligen. Har även vänt mattorna ut och in och hängt dem på min "stora" balkong, dammsugit, torkat golvet.
Har även flyttat runt på soffan i hopp om att hitta någon ny stil som gör mitt vardagrum lite större och livligare. Men ack så fel jag hade då det inte kan bli så mycket annorlunda än vad det redan är. Suck! Men jag gjorde ett försök och det var det värt trots en och annan svordom.

Publicerat: 2012-01-18 @ 19:01:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!