Halvdag

Idag bidde det en halvdag och jag får säga att det blev en hel del att göra, lyssna och titta. Mycket av diskutioner om det mesta som har med service att göra. Det är intressant, men ibland blir det för mycket för huvudet. Jag är inte 15 längre och energin är inte den bästa. Ha ha låter lite som en pensionär jag vet men snart om 35 år si so där.

Har suttit och läst nu under eftermiddagen men har bara så där 50 sidor kvar att läsa. Det är svårt att komma in i boken då den kräver så mycket energi och konsentration. Men jag får medge att den är faktiskt bra och realistisk. Och fler människor som jobbar inom något yrke där service är a och o. För jag kan säga att vissa skulle behöva läsa den minst tre gånger.

Nej nu ska jag ställa mig och fixa lite mat så att jag får lite energi nu på kvällskvisten och att jag får med mig lite lunch till imorgon. Får inte glömma att fixa till fruckosten senare sedan då vi äter frukost där. Känns skönt för att jag kan inte äta frukost så tidigt, kan kan jag väl men det är svårt och väntar helst till jag har vaknat till och det kan jag göra nu.  skratt.

                                              
Publicerat: 2012-01-24 @ 16:35:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!