Felanmälan

Har gjort felanmälan på alla fel och missöden jag har i min arma lägenhet. Du återstår det att se hur fort jag får det åtgärdat. Om Willhem är som Graflunds så kommer det att ta en hel evighet och jag får felanmäla mer än en gång. Graflund eller som vi boende kallade dem för "Gravlund".



                                                                   


Har sorterat lite böcker och packat ner dem jag inte läser eller har läst på evigheter i kartonger. Även filmer som jag inte tittar på eller inte gillar. Så jag har varit lite flitig under dagen även om det inte blev så mycket som jag räknat med.

Nej nu ska jag fixa mig ännu en kopp te och slappa för en timme eller så.
Publicerat: 2012-01-09 @ 16:08:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!