Disney in me







Känner mig lite av en av Disneys figurer. Vet inte varför men jag gör det. Kanske för att jag har kollat på några gamla disney filmer nu under tidiga kvällen. Nu dock har jag kollat på Bones, vilket är en serie som jag tycker är himla bra. Vet inte varför men den får mig att bli som klistrad framför TV:n.

I februari ska jag gå och kolla på Disney On Is med Therése. Det ska bli kul att gå även om jag måste gå med Therése. Hade hellre gått med My och Alex som ser det ur andra ögon då de fortfarande är barn. Eller så gått med någon annan typ lillsister eller Elza. Men men, man får väl stå ut med "denna det" under några timmar. Men å andra sidan så är det mindre en månad kvar till dess.
Publicerat: 2012-01-08 @ 21:59:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!