Bildserie

I brist på annat och att John Blund börjar sitt besök i de bruna kommer jag att begylla er tillvaro med en liten bild serie. Slumpmässiga bilder som på något sätt betyder något för dagen jag tog dem. Men jag måste medge att jag dock inte kommer ihåg något från dessa dagar. Jag är bara glad över att jag kommer ihåg vad jag heter.

 Sedan har vi dessa underbart söta foppa tofflorna som jag köpte åt Alex för några år sedan. Tänka sig att herrn har haft så små fötter. Tiden går allt för fort.

 Vet inte vad det är för sorts fågel men en sak vet jag och att denna söta lilla fågel är extremt frusen av sig. Kommer ihåg att det var en kall dag, men jag minns inte om jag var på väg hem eller på väg någon annanstans.

Madam Lisa vad kan man säga om henne egentligen? Om man vill ha en disskution där man förlorar mot ett djur kan jag rekomendera Lisa för den här damen kan prata och tjata på alla dess sätt man kan tänka sig.

 Oskar och Nisse efter att de har bråttats.
Något som de tydligen var otroligt roligt och tja vem vet vad dessa gossar tänkte på. Men bästa vänner var det oavsett vad.

 Lille Nisse sprang sin väg när vi flyttade till Skägget. Saknar honom då han var min katt och om jag var sjuk så var han också sjuk. Det roliga var att han var sjukare än sjukast och enligt honom själv var han nära döden varje gång.
Publicerat: 2012-01-11 @ 23:14:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!