Vinter kyla

En vinterbild från förra vintern.



Idag har det varit riktigt kallt ute och det har speglat sig inomhus också på något konstigt sätt. Har suttit inomhus och frusit likt en katt efter ett ofroviligt dopp. Var så kallt imorse att det gjorde ont i ögonbrynen på mig. Det var en ny känsla som jag inte har känt förut och det var egentligen inte mer än 13 minus ute. Konstigt men sant.
Idag har varit en halvdag vid skolbänken även om man har jobbat med uppgifter hela dagen. Det har varit förvirrande och knasigt för huvudet i och med kylan som gjort att jag inte kunnat tänka klart. Men det är ju ingen nyhet då jag alltid är förvirrad.

Nu ska jag återgå till att söka efter värmeljus och få upp stämmningen så här en fredagskväll. En kopp te sitter inte fel heller om jag ska vara ärlig. Kan det bli bättre än så här? Säg till om fallet är så, vill gärna veta.

Publicerat: 2012-02-03 @ 17:26:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!