Vilsen

Känner mig yr och vilsen! Har allt för mycket att göra och vet knappt vad jag heter. Är en aning rastlös och har inget tålamod att sitta i längre stunder. Men jag måste bli klar idag med mina femtioelva uppgifter. Behöver kanske bosätta mig i en liten stuga i urskogen och låta fåglarna sjunga mig till ro. Men jag vet inte, skulle nog bli allt för rastlös och uttråkad innan jag äns kommit igång med att varva ner.

Nej nu är det kanske dags att återgå till verkligheten och försöka bli klar med det. Ska bara fixa en kopp te först så att jag får i mig något stärkande.
Publicerat: 2012-02-22 @ 16:00:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!