Varumärke

Sitter och samlar ihop lite bilder på mig själv. Vilket inte är enkelt då jag inte har så många bilder på mig i dagsläget. Men har fått ihop lite av varje och funderar vad jag ska göra och hur jag ska göra det. Vet att vi ska göra ett kollage för att sälja sitt eget varumärke, vilket menas sig själv. Svårt svårt, men måste göras sedan skall det redovisas imorgon. Hujeda mig för det. Räcker det inte med att jag redovisade idag vilket gick bra för övrigt.

Hittade en finfin bild på mina änglar, nämligen kusinerna Julia och My från när Kerstin fyllde 60.

Publicerat: 2012-02-27 @ 14:32:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!