Världens sju underverk...

...och jag är det åttonde som världen glömde.

Sitter och skriver lite om världens sju underverk, både de "gamla" och de nya. Får dock inte glömma den morderna tidens sju underverk. Inget avancerat direkt och tog inga tider. Dagen har varit tuff och fylld med saker som måste göras och blev gjorda. Har även fått en familj bara så där och två barn. *skratt* På förmiddagen när Heidi, Anna, Shafira och jag själv skulle iväg för att hämta broshyrer om turism här i Östergötland föddes vår familj i bilen på väg mot Ticknet Ikano. Shafira och jag själv var föräldrarna och Heidi och Anna var barnen. Dessutom så var vi tvungna att öppna dörrarna för dem då det var barnsäkert lås på dörrarna. Hur roligt som helst och vi såg nog ganska roliga ut och vi parkerade även på familjeparkering för att få det mer trovärdigt. Folk tittade verkligen på oss.
Hela eftermiddagen slet vi med vårt arbete och imorgon ska det redovisas inför hela klassen och vi ska försöka sälja in det så att de skulle vilja åka dit. Men vem vill inte åka till Östgötaleden?

Efter allt slit så träffade jag Elza på stan och vi tog en fika på Café Gränden. Trevligt och jag behövde verkligen prata av mig och koppla bort allt vad skola heter. Blev nog några timmar där vi satt. Var ett tag sedan sist får jag säga.

Dagens skådespelare: Karin Bergquist Medverkat i filmer så som: Keillers park och Låt den rätta komma in

Ja ja på återseende eller så.
Publicerat: 2012-02-13 @ 19:43:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!