Midvinter

Midvinter natten är svår, därför sätter jag mig i min vrå där jag kan dricka min bål bestående av te.
Kände mig lite poetisk där på ett mindre bra men mer positivt sätt. Önskar att jag kunde vara mer kreativ nu. Men den mesta av energin går åt under dagarna. Men jag ska ta tag i det hela senare i veckan. Får bara vänta och se vad det blir.
Hur som haver är jag klar med uppgifterna som jag fick med mig hem efter lunchen. Trodde inte att det skulle gå så fort som det gjorde, men ligger man i så gör man och då går det undan må du tro. Det är ett stressmoment som heter duga och det är just stress jag har jobbat med när det gäller dessa uppgifter.

Gött mos så hörs vi!
Publicerat: 2012-02-07 @ 18:42:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!