Melodifestivalen

Efter gårdagens deltävling i melodifestival blev jag besviken. Ingen av de jag tyckte om gick vidare. Utan det var två rumpnissar som inte har sätt mycket av världen. Inte den ena iaf, han har precis slutat med blöjor enligt min mening. Men men det är vad jag tycker och tänker och säkerligen är det inte många som håller med mig. I vissa fall är jag ensam om att tycka som jag gör och det är unikt och i mellanåt ganska jobbigt då det inte är många som förstår eller tycker att det är vettigt att jag tycker som jag gör. Men jag förstår inte vad det är för fel att ha sina egna åsikter.

Sitter fortfarande hemma hos mor, skall smart hem till min lilla vrå och fixa ordning några saker inför morgondagen. Tänk så fort helgen går egentligen och det är helt otroligt. Hinner inte med allt vad man velat göra under helgen. Å andra sidan så hade jag inte planerat så mycket för den här helgen förutom att bara ta det lugnt och inte göra något. Hade en datorfri dag igår då jag skulle hålla mig borta från allt vad datorer heter. Det gick bra även om det bara var för en dag. Istället så läste jag tidningen och såg på nyheterna på TV.

Var kulturell igår, först var mor och jag i Domkyrkan och efter det var vi på museet. Men det mesta hade man sätt där även om det var trevligt att bara gå runt där.

Dagens skådespelare är: Anna-Greta Adolfhson Medverkat i filmer så som Sockerskrinet, Styrman Karlssons flammor. Filmer från 30 talet.
Publicerat: 2012-02-12 @ 13:15:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!