Ljus och kärlek

     

Är fylld med ljus och kärlek och det har hjälpt mig under eftermiddagen då jag har suttit hemma och pluggat. Jag är ännu inte färdig men det kommer det också.
Var och hälsade på på min gamla praktikplats förskolan L & L och fick blommor och choklad av personalen som tack för den tid jag varit. Fick även ett stenhjärta från ett av barnen och föräldrarna. Hur gulligt som helst och det värmer mitt frysta hjärta. Känner mig varm och sentimental i hela hjärtat, ja även i hela kroppen. Visste att jag skulle få något nästa gång jag skulle komma på besök. Men detta var jag inte beredd på.

Nej nu ska jag återgå till studierna så att jag blir klar med alla frågor till imorgon. För ingen gör det åt mig har jag förstått. Men men...det är ergonomi och arbetsmiljö som gäller nu.



Publicerat: 2012-02-06 @ 18:02:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!