Harkel

Har suttit och harklat mig stort sett hela dagen och jag har säkert retat upp någon i klassen med detta. Men dock ska det påpekas att det inte kan hjälpas då jag inte gjorde det flit utan det var allt förbaskat damm i klassrummet som gjorde mig lite snuvig, tjock i halsen och trötta ögon. Har man en allergi så har man och det kan man inte göra något åt även om den inte är så kraftig eller vad man nu ska säga. När det blir för mycket av det goda dammet så reagerar min kropp och det blir inte bra.

Till fikat idag fick vi tårta och det var en överaskning. Men inget man tackar nej till. Shafira fyllde igår men var inte i "skolan" igår så hon bjöd oss på tårta idag istället. Vi kom in på när alla fyller och vi är ett par stycken eller ganska många som fyller precis när vi börjat vår praktik eller i höst. Så jag kom väl undan eller nåt då jag fyller i november. Men om sanningen ska fram så har jag slutat fylla år och är ständigt 25. Men om man är som min kära lillasyster så vill man fylla lite oftar då hon älskar att få paket.
För en tid sedan var jag lite fräck och frågade vad hon önskar sig när hon fyller. Jag vet hon fyller i september men det skadar inte att vara förberedd och ha lite att spåna med.

Nej nu ska jag återgå till mina läxor och den svenska handeln. Kommer att bli intressant att lära sig de 7 kompetenserna. Eller just det, dem kunde jag ju redan så var det.
Publicerat: 2012-02-21 @ 18:10:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!