Gamla gumman

Då har man hunnit med lite under eftermiddagen och jag är riktigt stolt över mig själv om jag ska vara ärlig. Så jag ger mig en klapp på axeln som en uppskattning. Har hunnit med att köra några maskiner tvätt, gå och handla, laga mat och bli kallad för gammal gumma som måste akta sig för att bli påkörd av en gunga. Kan det bli bättre än så här?

Sitter och väntar på att potatisen ska bli färdig så att jag kan få käka lite innan jag bunkrar upp mig framför TV:n och med en STOR kopp te. Med andra ord så har den här måndagen varit helt okay även om jag är tom i skallen och att det är mer flis än något annat.

Publicerat: 2012-02-20 @ 17:29:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!