Förvirrad

Söndagskväll och jag känner mig förvirrad och vilsen. Vilket egentligen inte är någon nyhet men ändå. Imorgon är en ny dag och en ny vecka. Känns skönt att få ta tag i saker med friska tag igen samtidigt som jag känner att jag inte riktigt vet vad som komma skall. Den här veckan så ska vi lära oss om lokalvård. Intressant? Tja jag vet inte men det återstår att se.

Har varit hos mamma i helgen vilket var skönt, men gud vad hon kan tjata i mellan åt. Inget ont i mamma men ibland kan det bli lite mycket tyvärr. I och för sig så är det mammor uppgift. Var även förbi kyrkogården och tände lite ljus, kändes bra och jag fick känslan av att gammelmormor var med mig. Mamma berättade även att mormor sagt att mamma borde vara stolt över oss, och att det vi gjort är mycket bra. Har ingen aning vad som tagit åt min galna mormor då hon aldrig berömmer oss om hon inte känner sig tvingad. Hon är hårdast mot mig vilket jag inte förstår varför och det är som om hon vet vilka knappar hon ska trycka på för att få mig att må dåligt och ifrågasätta mitt eget liv. Men hon vill inte medge att hon gör misstag och rätta till dem. Nej inte hon för hon gör inga misstag. Ja ja...orka bry sig nu.

Publicerat: 2012-02-12 @ 22:12:02


1 kommentarer
Postat av: Anna

Mormor kommer säkert att förneka allt sedan, det är nog inte meningen att man ska ta det hon säger på allvar. Det gör inte jag iaf.

2012-02-13 - 17:22:21 | URL: http://imaginerium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!